javni bezobrazluci -put do demokracije ili...

0pEn cIRcLe RIjek/\ otvoreni-krug@ri.tel.hr
Sun, 29 Aug 1999 13:49:37 +0200

*** glas99 ***

nazalost nisam u mogucnosti ovog trenutka upustati se
u prepisku zbog jako malo vremena kojeg imam,
u zadnje vrijeme, za knjizevnost

Ipak molim za objasnjenje
dali je ovo pismo
zvanicni stav Ureda
"Glas 99-Ured wrote"
ili tvoje osobno pametovanje
ukoliko je to tvoje osobno pismo cestitam i mislim
da smo na dobrom putu unatoc bezobrazlucima
no moras biti malo vise demokratican
pa zapitati koliko su drugi dobili novaca
sta to oni rade osim sto nama nabijaju kajle
mislim da bi tvoja postena istraga dosla do
jako puno hulja ali i postenih ljudi

Klub Palach-Otvoreni krug-Jona Carli,Crv,Dugi, Vlast je vlast, Palach IZBORI
21
itd. itd. su pomalo istrosena tema za liste jer se o nama zna skoro
sve(oprosti mi neznamo nista ni o tebi)
daj malo po drugima pa makar oni bili krajnje demokraticniji od nas
koji se borimo da se  knjiga Adolfa Hitlera ne povuce iz prodaje
naravno moze sa tvojim predgovorom-pomoci cu ti

pozdrav
carli

"Bog i Gradjanin"

"daj boze"